Rólam

Ez az első bejegyzés. Mit is írjak? Ha csak a címen legalább 2 órán keresztül kellett gondolkoznom, akkor mégis hogyan hozzak össze egy épkézláb bejelentkezést? Megvan. Egyszerűen. Hiszen egy első találkozás nem indulhatna mással, mint bemutatkozással. Lássunk is hozzá. 

Szia! Viki vagyok, 25 éves, és jelenleg Hannoverben élek. És te? Na jó, tudom, hogy nem fogsz válaszolni, úgyhogy nem is húzom az időt. Az életem egészen jól alakul, nincs okom panaszra, ennek ellenére pár évvel ezelőtt úgy éreztem, valami hiányzik. Van családom, barátaim, munkám, egy csodálatos barátom, és mégis, valami nem az igazi. Persze sok minden nem volt az igazi, de alapjában véve nem volt gondom.

Szerettem olvasni, sokszor belemerültem 1-1 történetbe, talán túlságosan is. Beleéltem magam a szereplők helyébe, éreztem a fájdalmukat, az örömüket, velük együtt sírtam, és velük együtt nevettem. Nem volt ez máshogy a filmekkel sem. Ekkor pattant ki a fejemből az ötlet, hogy mi lenne ha? Ha megváltoztathatnám a sorsukat? Ha nem kéne a főszereplőnek meghalnia? Ha lehetne helyette "Boldogan éltek, míg meg nem haltak"? Vagy csak egyszerűen más szemszögből közelítettem volna meg ugyan azt a sztorit? Egy idő után a rövid történetek önálló életet kezdtek élni a fejemben. Nem hagytak aludni, ki akartak törni a nagyvilágba, így amikor már szinte teljes regények cikáztak a fejemben, leültem és elhatároztam, hogy mindent kiadok magamból.

Lassan 2 és fél éve foglalkozom amatőr írással, fejlesztem magam, és persze mindig keresek újabb és újabb ötleteket. Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy mások is megismerhessék a történeteimet, és rajtuk keresztül talán kicsit engem is (még azok is, akik eddig is egész jól ismertek). Jó szórakozást! :)